Odpowiedzi

2010-03-16T21:00:12+01:00
Takie,że pinokio był z drewna. A człowiek nie jest z drewna.
Jepetto sterował pinokiem jak jakąś laleczkę.
A człowiekiem nikt nie kieruje, ma wolny wybór.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:01:16+01:00
Pinokio próbował zachowywać się jak zwykły chłopiec.Drugą cechą było kłamanie, każdy kłamie ale niewiadomo czy to prawda a pinokio gdy zaczął kłamać, zaczął rosnąć mu nos. Ubierał się jak człowiek.