Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:00:01+01:00
Usiadł-...?.....?siadał siadł, siadać
Zaszczebiotał-....?....?szczebiotał, szczebiotać
zatrzepotał-...?...?trzepotał trzepotać
otarł....?....?tarł trzeć
Rozkołysał-....?.kołysał..kołysać
3 2 3
2010-03-16T21:00:29+01:00
Usiąśc
zaszczebiotac
zatrzepotac
otrzec
rozkołysac


4 4 4
2010-03-16T21:00:54+01:00
Usiadł-siadał
zaszczebiotał-szczebiotał
zatrzepotał-trzepotał
otarł-ocierał
rozkołysał-kołysał
1 2 1