Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:03:56+01:00
Grecy wielokrotnie wygrywali z Persami, ponieważ mieli bardzo precyzyjnie ustaloną strategię, sprawniejszą i wyszkoloną armię oraz często zwyciężali podstępem np. dzięki wyroczni zbudowali potężną flotę i wygrali bitwę na morzu, gdyż wrogowie nie umieli pływać.
2 3 2
  • on93
  • Początkujący
2010-03-16T21:04:21+01:00
Grecy pokonali wielokrotnie armie grecką na wodzie gdyż:
- mieli lżejsze i zwinniejsze łodzie (od ciężkich perskich)
- byli lepszymi żeglarzami
2 3 2