Odpowiedzi

2010-03-16T21:10:03+01:00
2o+3g=7,4
2(1-0,2)o+3(1+0,05)g=7,4-0,76

2o=7,4-3g
2*0,8o+3*1,05g=6,64

o=3,7-1,5g
1,6(3,7-1,5g)+3,15g=6,64

5,92-2,4g+3,15g=6,64
0,75g=0,72
g=0,96

o=3,7-1,5*0,96
o=3,7-1,44
o=2,26

symbol "o" radzę Ci zmienić na co innego, bo zapisane w zeszycie może mylić się z 0 [;
2010-03-16T21:12:29+01:00
2+3=7,4
2(1-0,2)+3(1+0,05)=7,4-0,76

2=7,4-3
2*0,8o+3*1,05=6,64

o=3,7-1,5
1,6(3,7-1,5)+3,15=6,64

5,92-2,4+3,15=6,64
0,75=0,72
g=0,96

o=3,7-1,5*0,96
o=3,7-1,44
o=2,26


proszę bardzo ;)))

tuskax333
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:14:33+01:00
2o+3g=7,4
2(1-0,2)o+3(1+0,05)g=7,4-0,76

2o=7,4-3g
2*0,8o+3*1,05g=6,64

o=3,7-1,5g
1,6(3,7-1,5g)+3,15g=6,64

5,92-2,4g+3,15g=6,64
0,75g=0,72
g=0,96

o=3,7-1,5*0,96
o=3,7-1,44
o=2,26

Myślę, że pomogłam ;** ;)) ^^

o-ołówki
g-gumki