Odpowiedzi

2010-03-16T21:06:51+01:00
Jako człowiek: wrażliwy
jako pajac: kłamczuch
26 2 26
2010-03-16T21:12:18+01:00
Pinokio jako pajacyk był lekkoduchem, nie przejmował się swoim ojcem mimo że on robił dla niego wszystko

Pinokio jako chłopiec zaczął dostrzegać poświęcenie Dżepetta, kochał go i obiecał sobie że będzie wspaniałym dzieckiem o jakim marzył jego tato
20 3 20
Pinokio: Lekkomyślny, Kłamczuch ,Wrażliwy,Nieposłuszny,Uczuciowy,Eksperymentował :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:13:42+01:00
Pajac:
łatwo ulegał także złu: Knot, Lis, Kot. Miał dobre chęci,lecz słaba wola mu przeszkadzała w realizacji dobrych planów. Nie potrafił wytrwać przy swych postanowieniach poprawy.Był lekkomyślny i łatwowierny. był kapryśny i łakomy, a przede wszystkim cechowała go skłonność do kłamstwa, zwłaszcza gdy chciał uniknąć kary.chciał mieć dużo pieniędzy ale po to by pomódz ubogiemu tacie.słuchał mądrych rad Wróżki oraz Gadającego Świerszcza
jako człowiek
był miły i uprzejmy,chciał odnaleźć ojca i kochał go a także często mu pomagał, Zrozumiał ojca i chciał z nim żyć. płakał, rozpaczał na wieść o śmierci Wróżki
Był wrażliwy i czuły na cudze nieszczęście.
65 4 65