Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:33:10+01:00
Rozwiązanie:

2,5kg = 25/10 kg
25/10 × 9/10 = 45/20 = 2¼
woda - 2¼kg = 2,25kg
grzyby = 0,25kg
2¼ × 8/9 = 2
2,25 - 2 = 0,25 - pozostała ilosć wody
0,25 + 0,25 = 0,5 kg

Odpowiedź: Suszone grzyby ważyły 0,5 kg.

Pozdro^ Mam nadzieję, że pomogłam.
2009-10-26T16:33:56+01:00
2,5*0,9=2,25
2,25*8/9=225/100*8/9=450/225=2
2,5-2=0,5
Grzyby ważą 0,5kg