Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T21:16:04+01:00
Przedsiębiorczośc polega na tym, że człowiek posiada zdolnośc do kreowania i zaspakajania własnych i cudzych potrzeb. Siłą napędowową tego zjawiska są niezaspokojone potrzeby człowieka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:21:12+01:00
Przedsiębiorczość jest to niezbędna umiejętność pozwalająca na kierowanie własną firmą. Jest cechą i zachowaniem każdego przedsiębiorcy.