Odpowiedzi

2010-03-16T21:15:20+01:00
Bez swiatła wody nieda sie zyc.nikt bez tych zeczy nie przetrwa.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:17:58+01:00
Temperatura-musi być odpowiednia do kazdego organizmu nie może być minusowa np. do zwierzęcia zyjacego w cieplych krajach
światlo-jest potrzebmne aby organizmy widzialy gdzie moga np. znalesc pozywienie
woda-jest glownym ''pokarmem'' potrzebnym do zycia (pokarmu)
1 1 1
2010-03-16T22:07:47+01:00
Temperatura -to jeden z najważniejszych czynników dla środowiska. Wpływa na wgl życie jakichkolwiek organizmów. np. pszczoła nie przeżyje na mrozie i rośliny doniczkowe.
Światło jest niezbędne do fotosyntezy czyli istnienia roślin, a także człowieka, bez światła człowiek nie wytrzyma 4 miesięcy. np . naświetlanie ludzi na Syberii w czasie nocy polarnej.
Woda to kolejny czynnik , bez którego nie da się przeżyć. Człowiek nie wytrzyma bez wody 7 dni . BEZ WODY NIE MA ŻYCIA.
1 1 1