Odpowiedzi

2010-03-16T21:19:42+01:00
3,4cm = 0,34dm
0,75kg = 750g
0,8 * 3,5 kg = 2,8kg = 280dag
⅖ * 2,5m = 1m = 1000cm
Wydaje mi się, że większe jest 240min, ale nie jestem pewien.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:20:05+01:00
3,4cm ile to dm?
0,75kg, ile to g (gramów)?
0,8 z 3,5kg, ile to dag?
⅖ z 2,5m, ile to cm?
Co jest większe: 0,02 doby czy 240 min?
3,4cm = 0,34dm
0,75kg = 750g
0,8 z 3,5 kg =2,8kg=280dag
2/5 z 2,5m = 1m=100cm
Doba = 3600 min = 24H
0,02 Doby=72 minuty
czyli większe 240 minuty
Pozdro :)
Kolego DUSIOŁ. Jeśli uważasz że 1 m = 1000cm to weź lepiej się w ogóle nie bierz za Matematykę i Fizykę. Pozdr. (Sprawdź w google ;/)