Odpowiedzi

2009-10-26T16:38:58+01:00
1. I usually avoid traveling by elevator.
2. I really can't stand boring lessons.

3. I really want - naprawdę chcę

I really want that candy! -> naprawdę chcę tego cukierka!

4. I sometimes pretend - czasami udaję

I sometimes pretend to be sick -> czasami udaję, że jestem chora
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:53:28+01:00
1. I usually avoid ride elevator.
2. I really can't stand boring lessons.

3. I really want go home.- Naprawdę chcę iść do domu.
4. I some times pretend I like somebody. - Czasami udaję, że lubię kogoś.
2009-10-26T16:55:49+01:00
1. I usually avoid riding a lift.
2. I really can't stand a boring lessons.

1.I really want... - Ja naprawdę chcę...
I really want to pass the exam. - Ja naprawdę chcę zdać egzamin.
2. I sometimes pretend... - Ja czasami udaję...
I sometimes pretend polite person. - Ja czasami udaję uprzejmą osobę.