Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T21:24:29+01:00
Wyrażenie (1 - a)² : 6 + 9 dla każdej liczby a przyjmuje wartość dodatnią - to jest prawda, gdyż każda liczba podniesiona do kwadratu do liczbę dodatnią.

Wyrażenie a² + a dla każdej liczby a przyjmuje wartość dodatnią - to jest fałsz, gdyż nie zawsze, kazda liczba podniesiona do kwadratu i pomniejszona o liczbę początkowa da liczbę dodatnią.
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:25:17+01:00
A) Zdanie prawdziwe
b) Zdanie fałszywe
np. a = -0,5
(-0,5)² -0,5 = 0,25 - 0,5 = -0,25
43 3 43
A napiszesz czemu prawdziwe