Odpowiedzi

2010-03-16T21:32:57+01:00
1.czy ludzie którzy robią złe rzeczy są źli?
2.czy dobro może pokonać dobro(propozycje)
2010-03-16T21:34:03+01:00
Eeee.
Np..
Rozmawiasz z jakąś gwiazdą na temat czy trudne jest życie gwiazdy xdd

Możesz zadać pytania typu...
Jak to jest jak wychodzisz z domu?
Trudno jest Ci wejść do osiedlowego sklepu?
Czy często przebywasz w domu?
Jakie jest Twoje hobby oprócz tego co robisz...
No itp ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T21:36:31+01:00
Narkotyki.
Problemy młodzieży.
Sport wśród młodzieży.
Ludzkie podejście wobec biedy.
Wpływ muzyki na ludzi współczesności.
Emigranci.
Poświęcenie dla drugiej osoby.
Gimnazjum. Jak w nim jest i czy prawidłowe było jego założenie.
Fast-foody.
Nielegalne wyścigi.
Odchudzanie oczami XXI wieku.