Odpowiedzi

2009-10-26T16:38:31+01:00
Klasa 1 a zawsze dobry humor ma!
W szkole, w domu- pełno ziomów!
Nie martwią się na zapas szkołą!
Przeciez szaleństwa wolą.
Jednak gdy przychodzi czas kartkowi-
to onie od parady mają główki!
;d
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:53:19+01:00
Klasa 1a zawsze radę da!
sprawdzian, kartkówka czy test-zawsze wesoło jest.
uśmiechnięci, żartobliwi, zawsze bardzo mili.
latem, wiosną czy jesienią- uśmiechu na smutek nie zmienią!
5 3 5
2009-10-26T17:43:12+01:00
Dzwonka dźwięk, a 1"a" bawić się chce.
Mimo wykończenia sił
my wchodzimy w dyski styl.
Kartki wyciągamy gdyż
kartkóweczka ma też być.
Podręczniki otworzone
na zadanej pracy domowej.
Mundureczki poprawione
by jedynki nie były wstawione.
1"a" śmieszną klasą jest
i umie rozśmieszyć nauczycieli do łez,
a my jesteśmy grzeczni
więc wyciągamy chusteczki.
Może czasem chuliganujemy,
ale za to zachować się umiemy.
Wychowawcę super mamy gdy jest problem
to jego wołamy!

x DD
5 5 5