Odpowiedzi

2010-03-16T21:39:49+01:00
Wydaje mi się ze zespół The Beatels a najlepsza piosenka to była by Twist and Shout
2010-03-16T21:42:08+01:00
No jagby nie patrzec najslawniesi byli wtedy beatlesi ale oni mają muzyki duzo jak nie wiem akurat lubie ich sluchac:D więc by bylo troche pogrzebac :)
a strój damski to chba krótkie spódnice bardzo krótkie:D
męski to taki chba rurki takie spodnie bardzo ciasne(skeci w takich czasem jezdzo)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T22:34:23+01:00
Jimi Hendrix
Elvis Presley
Anna Jantar
The Beatles
Czerwone Gitary
Michael Jackson
Dalida
Tom Jones
Ray Charles
Louis Armstrong
Gary Glitter
Budka Suflera
Czesław Niemen
Queen
Bob Marley
ABBA
Boney M
The Village People
Mieczysław Fogg
Johnny Cash
John Denver
Violetta Villas
Krzysztof Krawczyk
Frank Sinatra
AC/DC
Led Zeppelin
Pink Floyd
Stevie Wonder
The Rolling Stones
James Brown
Chuck Berry
Chubby Checker
Irena Santor
Irena Jarocka
Alicja Majewska
Edyta Geppert
Anna German
Roy Orbison
Luciano Pavarotti
U2

http://chomikuj.pl/bazylomix80/MUZYKA+LAT+70+TYCH