Odpowiedzi

2010-03-16T21:45:17+01:00
W mitologi napisane jest że istnieje życie pozagrobowe i dla tego dla umarłej osoby daje się rzeczy najbardziej potrzebne bo być może coś się przyda
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:46:15+01:00
Według mitologi:
Dusza zmarłej osoby, najpierw przeprawia się przez rzeką Styks, przez którą przewozi starzec. Po przeprawieniu się przez tę rzekę, dusza mogła trafiać albo na pola elizejskie, trafiali tam ludzie z najczystszą duszą. Natomiast dusze najbrudniejsze trafiały do Tartaru. Którego królem, i władcą był - Hades.
10 4 10
2010-03-16T21:57:51+01:00
Według Mitologi greckiej zmarły trafia do Hadesu ,trzeba mu włożyc do ust obola aby mógł zapłacić Charonowi za przewóz przez rzekę Styks.Bóg Tanatos stanowił Personifikaciję śmierci był to brat snu – Hypnosa. Hermes przeprowadzał / przenosił dusze zmarłych do krainy zmarłych . Najgorsi przestępcy trafiali do Tartaru, natomiast dobrzy za życia ludzie trafiali na Pola Elizejskie.

Myślę że pomogłam ...Powodzenia;*
7 3 7