Zad.1. Które równanie jest równaniem sprzecznym?
a) x=x-2
b) 2x=3x
c) 0/x=0
d) x+1=x-1

zad.2.które równanie jest tożsamością?
a) 1/x=1
b) 2x-1=5+x
c) -5x=100x
d)2(x-4)=2x-4

zad.3. ile rozwiązań ma równanie?

a) 2+x=1/2(4+2x)
b) 2x-1=5+2x
c)x-x-x=x-x
d)2(x-4)=2x-4

2

Odpowiedzi

2010-03-16T21:49:59+01:00
Zad 1 - a)
zad 2 -
zad 3
a)1
b)-zadnego
c)1
d)-zadnego
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:57:18+01:00
Zadanie 1
Sprzecznymi równaniami są wszystkie przykłady.

zadanie 2
Żdne równanie nie jest tożsamościowe.

zadanie 3
a) nieskończenie wiele
b) nie ma żadnego rozwiązania
c) nie ma żadnego rozwiązania
d) nie ma żadnego rozwiązania

myśle ,że pomogłam ; ]
6 3 6