Odpowiedzi

2010-03-16T21:48:25+01:00
Mam przyjemność serdecznie podziękować sznownemu księdzu, za przeprowadzenie w naszej szkole bardzo pouczających rekolekcjii, które nawiązują do świąt wielkiej nocy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:49:32+01:00
Drogi Księże proboszcze z całęgo serca dziękujemy za prowadzenie nas w słusznej pomocy do Boga.Dziękujemy z całego serca.Te trzy dni były dla nas pomocą od uwolnienia się od szatana.Wręczamy kwiaty i dziękujemy.MAmy nadzeje że w przyszłem roku ksiadz tez bedzie nas uczyl milosci do Boga.
2010-03-16T21:50:02+01:00
Drogi Księdzu !

Bardzo dziękujęmy Ci za te wspaniałe nauki.
Uważam, że wiele nas nauczyłeś.
Pięknie prowadziłeś te rekolekcje.
Bardzo dziękujemy.

Itd . ; pp , i zacznij mówić, o tym o czym opowiadał, że dał nam wszystkim przykład itp.

Pozdrawiam :)