Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:50:48+01:00
23/100 = 23%
7/10 = 70/100 = 70%
12/10=120/100=120%

3/20 = 15/100 = 15%
1/25 = 4/100 = 4%
1 1/5 = 120/100 = 120%

127/100 = 127%
2 15/100 = 215/100 = 215%
1 7/20 = 1 35/100 = 135/100 = 135%
2010-03-16T22:06:40+01:00
ZAMIEŃ NA PROCENTY
a)
0,23=23%
0,7=70%
1,2=120%

b)
3/20=15/100=15%
1/25=4/100=4%
1 1/5=1 i 2/10=120%

c)
0,127=12,7%
2,15=215%
1 7/20=135%