Odpowiedzi

2009-10-27T15:55:22+01:00
*diamenty
*Góry Smocze
*Zulusi
*Transwal
*Oranje
*Weld
*Aids
*mangan
RPA-najlepiej rozwinięto gospodarczo kraj Afryki


Tylko tyle mam ,ale może ci się przyda ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:58:43+01:00
5.
a) RPA - town ships
USA - slumsy
Brazylia - barriadas, favelas
Indie - jhuggies, bustes
Polska - działki
b)
Dzielnice biedy powstają wtedy, gdy ludzi nie stać na mieszkanie, jak też nie starcza im pieniędzy na żywność, bądź ubranie.
c)
Domy w dzielnicach biedy nie mają kanalizy ani bieżącej wody. Są pozbijane z desek czy kartonów lub mają formę lepianki z gliny.
d)
Według raportu ONZ w przeciągu 30 lat liczba osób mieszkających w slumsach powiększy się dwa razy tyle, ile jest teraz.
1 1 1