Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T22:11:38+01:00
2x+9x=x-7
11x-x=-7
10x=-7 |/10
x=-0,7

5x-3=7x-12
5x-7x=-12+3
-2x=-9 |/(-2)
x=4,5

3(x-2)=x+4
3x-6=x+4
3x-x=4+6
2x=10 |/2
x=5

x/5 + 2 =x |*5
x+10=5x
x-5x=-10
-4x=-10 |/(-4)
x=2,5

2 oblicz
a) 12 +19 +(-51) = 31-51= -20
B)14-72=-58
c)3*4-5=12-5=7
d)100-12*14=100-168=-68
e)13*7-11*8=91-88=3
f)74-13+10*(-4)=61-40=21
2010-03-16T22:14:08+01:00
2x+9x=x-7
10x=-7
x=-7/10

5x-3=7x-12
-2x=-9
x=9/2

3(x-2)=x+4
3x-x=4+6
2x=10
x=5

x/5 + 2 =x /*5
x-5x=-10
-4x=-10
x=10/4

2 oblicz
a) 12 +19 +(-51)=31-51=-20
B)14-72=-58
c)3*4-5=12-5=7
d)100-12*14=100-168=-68
e)13*7-11*8=91-88=3
f)74-13+10*(-4)=61-40=21
2010-03-16T22:14:25+01:00
Rozwiąż równania
2x+9x=x-7 => 10x=-7 => x=-10/7
5x-3=7x-12 => 12x=-9 => x=-9/12
3(x-2)=x+4 => 3x-6=x+4 => 2x=10 => x=5
x/5 + 2 =x => x-5=-2 => x=3
2 oblicz
a) 12 +19 +(-51) = -20
B)14-72= -58
c)3*4-5=7
d)100-12*14= -68
e)13*7-11*8= 3
f)74-13+10*(-4)= -446

Jak cos nie jasne daj znac