Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T22:19:49+01:00
Wykres w załączniku :)

Liczy się to tak:
1% - 3,6 stopnia

czyli:
13*3,6⁰=46,8⁰
12*3,6⁰=43,2⁰
10*3,6⁰=36⁰
14*3,6⁰=50,4⁰
15*3,6⁰=54⁰
16*3,6⁰=57,6⁰
2010-03-16T22:21:07+01:00
Musisz podstawic za 100% 360 stopni ( tyle ile ma koło ) i z proporcji wyliczyc np.
100% - 360 stopni
1 % - x stopni

Wychodzi ze jeden procent to 3,6 stopnia
A teraz wymnóż....