Odpowiedzi

2010-03-16T22:27:25+01:00
A) (6x-2y) : 2= 3x- y (6 podzielic na 2 wychodzi 3 a dwa podzielic na 2 to dwa)
b) (-3a - 1 i 1/2) : (-3)=a+ 1/2 (-3 podzielic na -3 wychodzi jeden ale tego sie nie wpisuje, 1i1/2 podzielic na -3 wychodzi 1/2)
c) (2,4a-1,6b) : 0,8=3a- 2b (2,4:0,8 rowna sie 3, 1,6: 0,8 wychodzi 2)
d) (4u - 6v) : ( -1/2)=-8u+ 12v
2010-03-16T22:27:51+01:00
A)3x-y
b)a+1/2
c)3a-2b
d)-8u+12v
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T22:27:54+01:00
Wykonaj dzielenie:
a) (6x-2y) : 2=3x-y
b) (-3a - 1 i 1/2) : (-3)=a+1/2
c) (2,4a-1,6b) : 0,8=3a-2b
d) (4u - 6v) : ( -1/2)=-8u+12v