Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T22:29:22+01:00
Narysuj czerwonego strażaka, który w ręku trzyma wąż z pazłotka(takiego z opakowania od czekolady), a obok gromadkę dzieci, które biją brawo .

2010-03-16T22:29:55+01:00
-las palący sie gaszący przez strażaka
-strażak zdejmuje kota z drzewa
-strażak wynoszący małe dziecko z palącego sie budynku
2010-03-16T22:31:32+01:00
Ja rysować co prawda nie będę, bo chyba nie o to chodzi, jednak widziałbym taką pracę w następujący sposób:

Jakiś wypadek, który niekoniecznie musi być wypadkiem samochodowym. Mogą to być również zerwane linie wysokiego napięcia, które często przechodzą przez pola, a nich do lasów nie daleko. Więc zerwane linie spowodowały pożar, który przez wiatr jest niesiony dalej (na zasadzie widocznych zawirowań wiatru przy odchylonym ogniu), no i strażaka pędzącego na ratunek.

Ale nie wiem czy o to chodziło.