Witam. Na biologię musimy zrobić jadłospis na cały tydzień. Od poniedziałku do niedzieli. Każdy dzień musi zawierać śniadanie, 2 śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Jadłospis ma być zdrowy, czyli na obiad nie mogą być codziennie frytki na oleju, a na kolację pizza. :)
Czekam do 24.00. Bardzo mi zależy i proszę o pomoc. Jako że punktów nie mało, proszę o w miarę staranny opis. Zgłaszam spam, daję naj :)

3

Odpowiedzi

2010-03-16T22:32:11+01:00
Poniedziałek
śniadanie:
kanapka z serem + herbata
2 śniadanie:
kanapka z szynką i ogórkiem
obiad:
schabowy, rosół, kompot z wiśni, brokuły
podwieczorek:
ciasto biszkoptowe
kolacja:
sałatka owocowa

wtorek:
śniadanie:
kanapka z masłem, sok multiwitamina
2 śniadanie:
kanapka z masłem i rzodkiewką
obiad:
sałatka grecka+ woda minerlana
podwieczorek:
ciasto kokosowe
kolacja:
parówki z serem i brokułami + kompot z rabarbaru

3 3 3
2010-03-16T22:40:27+01:00
Poniedziałek ;

1 śniadanie , płatki z mlekiem
2 śniadanie kanapka z pomidorem
obiad ;
ryba gotowana na parze i ryż
podwieczorek ;
banana
kolacja ;
zdrowe kanapki

Wtorek ;
1 śniadanie ; płatki
2 śniadanie ; serek owocowy
obiad ; jakaś sałatka warzywna
podwieczorek ; pomarańcza
kolacja ; kanapki ze serem topionym i ogórkiem

Środa ;
1 śniadanie ; kanapka
2 śniadanie ; baton zbożowy
obiad ; zupa pomidorowa
podwieczorek ; bdyń
kolacja ; płatki zbożowe

czwartek ;
1 śniadanie ; płatki
2 śn ; drożdżówka
obiad ; ryż z dżemem
podwieczorek ; jakiś owoc
kolacja ; sałatka warzywna

piatek ;

1 sniadanie ; kanapki z dzemem
2 śniadanie ; baton zbożowy
obiad ; barszcz czerwony
podwieczorek ; gruszka '
kolacja ; płatki

sobota :
1 sniadanie : serek
2 śniadanie ; kanapka z ogórkiem
obiad : kluski na parze
podwieczorek ; jogurt
kolacja ; sładka warzywna

niedziela :
1 sniadanie : serek
2 śniadanie ; płatki
obiad ; ziemniaki ze śmietaną
podwieczorek : owoc
kolacja : jogurt
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T22:54:25+01:00
Poniedziałek:
Śniadanie: 2 łyżki musli z jogurtem naturalnym
II Śniadanie: Kanapka z ciemnego pieczywa z gotowanym kurczakiem, sałatą i pomidorem.
Obiad: Ryż z warzywami (marchewka, pietruszka, cebula)
Podwieczorek: Zielone jabłko
Kolacja: Bułka pełnoziarnista z twarożkiem ze szczypiorkiem
Wtorek:
Śniadanie: Chleb pełnoziarnisty z niesłodzonym dżemem truskawkowym
II Śniadanie: banan
Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem
Podwieczorek: Sałatka owocowa ( brzoskwinie, gruszka, jabłka, można dodać cynamon)
Kolacja: Twarożek z warzywami (ogórek, sałata, szczypior)
Środa:
Śniadanie: Jogurt naturalny , pomarańcza
II Śniadanie: Chleb pełnoziarnisty z plasterkiem chudej wędliny (np. z indyka)
Obiad: Pomidor i papryka zapiekane pod pierzynką z sera koziego
Podwieczorek: Koktajl z kiwi i jogurtu naturalnego
Kolacja: Sałatka z nowalijek
Czwartek:
Śniadanie: Sałatka owocowa (banan, jabłko, pomarańcza, jogurt naturalny lub miód)
II Śniadanie: Chleb pełnoziarnisty z pomidorem, rzodkiewką i jajkiem
Obiad: Zapiekanka z ziemniaków, pomidorów i bulionu warzywnego (+ zioła prowansalskie)
Podwieczorek: Pomarańcza
Kolacja: Koktajl z warzyw (pomidor, bakłażan, por itp.)
Piątek:
Śniadanie:Płatki zbożowe z mlekiem
II Śniadanie: Jogurt z kawałkami owoców
Obiad: Makaron z sosem szpinakowym
Podwieczorek: Batonik musli
Kolacja: Sałatka (jabłko z marchewką + kilka kropli cytryny)
Sobota:
Śniadanie: Chleb pełnoziarnisty z sałatą, ogórkiem i rzodkiewką
II Śniadanie: Twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką
Obiad: Ryż z bananami
Podwieczorek: Grejpfrut
Kolacja: Jogurt naturalny z musli
Niedziela:
Śniadanie: Chleb razowy z twarożkiem
II Śniadanie: Sałatka grecka (cebula, sałata, oliwki, ser feta, ogórki, pomidory)
Obiad: Naleśnik z gotowanym mięsem z indyka i warzywami (pomidory, papryka itp.)
Podwieczorek: Koktajl wieloowocowy
Kolacja: Chleb pełnoziarnisty z sałatą i ogórkiem, szypiorkiem
Gdzieniegdzie możesz dopisać : woda, zielona herbata, czerwona herbata, sok pomarańczowy itp.
4 5 4