Pomysły na plakat na dzień św. Patryka. Zagadnienia, jakie wg Cb mogłyby się na nim znaleźć, symbolika poszczególnych elementów (wyjaśniona). Proszę o konkretne informacje, plagiaty i spam usuwam :)
P.S. Informacje wolałabym po angielsku, ale polskie ciekawostki również mile widziane (cała praca NIE może być po polsku.!)

2

Odpowiedzi

2010-03-16T22:56:30+01:00
Saint Patrick's Day
is a yearly holiday celebrated on 17 March. It is named after Saint Patrick the most commonly recognized of the patron saints of Ireland.

In this day we wearing a green and shamrock is symbolike (koniczyna jest symbolem) i tu musi byc jakies zdjęcie koniczyny, wielki napis Saint Patrick's Day
Pamiętaj tez ze duza ilosc tekstu powoduje niechec do plakatu :/
napisz tylko co to za dzien, krotka historia i jakies symbole i jak swiętuja je irlandczycy : festyny, picie whisky, trójlistna koniczyna, 'zielone piwo' itd.

i duuuzo zdjęc z imprez z tego dnia, bawiących sie irlandczyków itd.

Mam nadzieję, że pomogłam :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T23:12:51+01:00