Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:46:46+01:00
A.
3430
74
8250
101
48970
240
b.
3000
70
8000
100
50000
200
c.
3400
74
8300
100
49000
240
d.
3427,0
74,012
8250,2
100,73
48973
239,6
2009-10-26T16:47:23+01:00
P= a)3400 b)3427 c)3430 d)3427,1
t= a)100 b)74 c)70 d)74
r= a)8300 b)8250 c)8250 d)8250,1
u= a)100 b)101 c)100 d) 100,7
s= a)4900 b)48973 c)48970 d)48972,8
w= a)200 b)240 c)240 d) 239,6