Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T23:00:44+01:00
Musimy więc odpowiedzieć na pytanie jaką resztę z dzielenia przez 7 daje 1000.
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek.
2010-03-16T23:01:38+01:00
1000/7=142 r.6

czyli za 142 tygodnie znowu będzie wtorek, a sześć dni później - poniedziałek.
tak więc 1000 dni po 14 października 2008 będzie poniedzialek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T23:01:38+01:00
Musisz policzyć ile pełnych tygodni będzie w przeciągu 1000 dni. Zatem:

1000 : 7 = 142 i reszty 6 co jest równoważne 143 i reszty -1

Liczba -1 oznacza, że będzie to poniedziałek.