Odpowiedzi

2010-03-16T23:02:10+01:00
1000/7=142 r 6
będzie poniedziałek
2010-03-16T23:02:36+01:00
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T23:04:22+01:00
Dzielisz 1000 aby otrzymać ilość tygodni

1000 / 7 = 142

Ilość dni w ciągu 142 tygodni to:
7 * 142 = 994

Za 994 dni nadal będzie wtorek, zostaje nam 6 dni, czyli za 1000 dni będzie poniedziałek.