Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:59:07+01:00
Jeżeli chodzi o polskę to nie znam 10 ale 4 :

1.Józef Chełmoński - "Orka"
2.Aleksander Gierymski - "Powiśle"
3.Jan Matejko (zajmował się malarstwem historycznym ale to też zalicza się do realistyki) - "Bitwa pod Grunwaldem"
4.Stanisław Wocjan - "U Świętego dębu"

Zagraniczni :

1.sir James Guthrie

A reszte możesz sobie znaleźć na wikipedii tam są Francuscy to też dobrze ;)

Więcej nie znam
2 2 2
2009-10-26T19:56:16+01:00
Jean-Francois Millet, Gustave Courbet, Jan Matejko, Stanisław Wocjan, Aleksander Gierymski, Gustavo Adolfo, Jose Dominguez, Camille Corot, Pierre Puvis de Chavannes, Honor Daumier.

Dzieła znajdziesz już sama bez problemu.
2 2 2