Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • sol
  • Rozwiązujący
2009-10-26T16:45:03+01:00
1,68 kg = 1680 g
14/1680 razy 100% = 35/42 % = 0,8(3) % i to w przybliżeniu 0,83 %
1 5 1
2009-10-26T16:45:16+01:00
Orzeł
1,68kg =1680g
odp mózg orła stanowi 1680g
1 1 1
2009-10-26T16:47:57+01:00
Zadanie rozwiązane proporcją:
1,68 kg= 1680g
1680g ---- 100%
14g -----x
x=14*100/1680=0,8(3)≈0,8
Mózg orła stanowi ≈0,8 % jego wagi
1 5 1