Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T07:12:29+01:00
W przyszłości bardzo chciałabym zostać nauczycielką. Jest to dość spontaniczna praca, ale jak bardzo potrzebna w środowisku. Nauczyciel to osoba, która jest bardzo wykształcona oraz bardzo mądra. Pragnę zostać w tym zawodzie, ponieważ fascynuje mnie uczenie innych osób, kocham to robić i z całą pewnością dobrą nauczycielką bym była. Praca w szkole jest także bardzo dobrze płatna, a w życiu i karierze to także się bardzo liczy.

Prosze o naj.! ;**
2010-03-17T07:12:58+01:00
W przyszłości chciałabym zostać aktorką. Występowałabym w wielu filmach. Ciekawa bardzo jestem jaki miałabym scenariusz. Moim drugim marzeniem jest zostać sławną na cały świat piosenkarką. Śpiewałabym swoje piosenki, a płyt brakowałoby w sklepach. Bardzo dużo ludzi, gdy przechodziłabym wołało moje imię i prosiło o autografy. Ja byłabym bardzo szczęśliwa i każdemu chciałabym go z przyjemnością dać.
Mam nadzieję, że spełnią się moje marzenia.