Odpowiedzi

2009-04-19T19:10:24+02:00
Zaproszenie
Serdzecznie zapraszam rodziców na rozdanie świadectw klas maturalnych.
Które odbędzie się dnia 19.06.2009r o godzinie 8.20 na ul. Jana PawłaII
Uczniowie Klasy III
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-19T19:11:13+02:00
Serdecznie zapraszamy Sz. P. [... i ...] na uroczyste rozdanie świadectw klasy maturalnej, króre odbędzie się w [szkoła] dnia ... o godzinie [godzina]. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli Państwo przybędą.

W planie:
- rozdanie świadectw
- poczęstunek
- [...]

Zapraszamy,
Dyrekcja szkoły
9 3 9