Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:49:01+01:00
Windows XP najbardziej znany i najdroższy na rynku.
LynxOS RTOS on jest zaopatrzony w przenośny interfejs systemu operacyjnego. I co ciekawe jest używany w jest w lotnictwie, wojsku itp.
I trzeci mniej znany SenseOS - 32 bitowy. Trwają pracę nad nim i ma on przypominać uproszczony system Windows. Istotną rzeczą jest to, że pracować będzie na starych i nowych maszynach jednakowo.Ciekawe?
1 5 1
2009-10-26T17:39:22+01:00
Mikroprocesor i pamięć tworzą tzw. jednostkę centralną.
urządzenia wejściowe- wprowadzają informacje do komputera ( mysz, klawiatura).
urządzenia wyjściowe- wyprowadzają przetworzoną informację(monitor,drukarka).

nie wiem czy dobrze. ale pewnie źle. ; d
1 5 1