Odpowiedzi

2010-03-17T08:13:09+01:00
A)32
b)1234
c)40
d)56
e)110
f)13
g)44
h)100
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T08:21:02+01:00
A)Liczba o 300% większa od 8=24 bo 300%*8=24+8=32
b)1000% liczby 123,4 =1234 bo1000%*123,4=1234
c) liczba której 80% wynosi 32
x-100%
32-80%
X=100*32%:80%=320:8=40
d)liczba której 25% wynosi 14
x-100%
14-25%
X=100%*14:25%=1400:25=56

e) 25% liczby 440=110 bo 0,25*440=110
f) liczba której 300% wynosi 39
300%-39
100%-x
X=100%*39:300%=39:3=13

g) liczba 20 zwiększona o 120% =24+20=44


h) liczba o 25% większa niż 80= 80+20=100

2 3 2