Uzupełnij formy czasu past simple czasowników nieregularnych:
take
go
get
become
build
fight
say
put
marry
see
drink
read
2. Z podanych liter ułóż nazwy miast:
RISPA
SRAWAW
SWOCOM
HELDI DIMRAD
DONNOL
LINERB
RIOCO
GEEVAN
MORE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T08:11:35+01:00
Took
went
got
beacame
bulit
fought
soud
put
merried
saw
drank
read
2) Paris
Warsaw
Moscow
Delhi
Madried
London
Berlin
Cairo
Geneva
Rome
3 5 3
2010-03-17T08:12:56+01:00
Take-took
go-went
get-got
become-became
build-built
fight-fought
say-said
put-nie wiem
marry-nie wiem
see-saw
drink-drank
read-read



RISPA-Paris
SRAWAW-Warsaw
4 4 4