Odpowiedzi

2009-10-26T16:50:59+01:00
Msza sw jest dla mnie spotkaniem z bogie i modlitwa z nim
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:09:32+01:00
Eucharystia jak i Msza Święta jest dla mnie Duchowym łączeniem z Bogiem. Przez przyjęcie Komunii Świętej czuję bliskość Pana Jezusa i wierzę ,że jest blisko mnie. Dodaje mi to wiary w siebie i we własne możliwości. A Masz Święta jest dla mnie wyciszeniem i sposobem na opanowanie swoich złych emocji. Sprawia to,że w moim życiu sytuacje nerwowe,złośliwe jak i te przyjemne są przez mnie odpowiednio przeżywane.
23 5 23