Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T09:23:39+01:00
Dane:
m=100 *75kg=7500kg
h=200m
t=1h=3600s
szukane:
P=?
P rzeczywista=2 *P
P=W/t
W=F *h
F=m *g
a więc W=m *g *h
czyli z tego P=m *g *h /t
P=(7500kg *10N/kg *200m ):3600s
P=15000000J:3600s
P=4167W
P rzeczywista =2 *4167W
pomnóż sobie i to wynik
2010-03-17T09:26:00+01:00
Witaj
dane N=100 osób, m=75kg, h=200m, t=1h=3600s, n%=50%
szukane Puż=n%*Po/100%

Puż = W/t = Ep/t = Nmgh/t
n%*Po/100% = Nmgh/t
Po = Nmgh*100%/n%*t = 100*75kg*10m/s2*200m*100%//50%*3600s =
Po = 8 333,3 W = 8,333 kW
Moc rzeczywista /ta dwukrotnie większa od obliczonej czyli użytecznej/
wynosi ok. 8,3 kW.

W razie wątpliwości - pytaj.

......................................pozdrawiam