Odpowiedzi

2010-03-17T09:55:30+01:00
√2+√3+2=(√2-1)(√2+√3+√6+2√2+4)
√2+√3+2=2+√6+√12+4+4√2-√2-√3-√6-2√2-4
2√3=2√3
zatem L=P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T09:57:14+01:00
LICZNIK:
√2+√3+√4

MIANOWNIK:
√2+√3+4+√6+√8=√2+√3+2+2+√6+√8=√2+√3+√4+√4+√6+√8=
(√2+√3+√4)+(√2*√2+√2*√3+√2*√4)=1*(√2+√3+√4)+√2*(√2+√3+√4)=
(√2+√3+√4)*(1+√2)

UŁAMEK:
(√2+√3+√4)/[(√2+√3+√4)*(1+√2)]=1/(1+√2)=[1*(1-√2)]/[(1+√2)*(1-√2)]=
(1-√2)/(1-2)=(1-√2)/(-1)=√2-1 cnd.