Odpowiedzi

2010-03-17T09:01:10+01:00
Oddając życie swojego Syna pokazał, że jest ludziom wierny i chce przekazać że nas nie opuści.
16 3 16
2010-03-17T09:01:25+01:00
Objawia się ojcowska miłością. Bóg jest wierny człowiekowi i dlatego oddaje nam Swojego Syna byśmy mogli Go zabić
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T09:03:28+01:00
Wierność Boga do człowieka przejawia się wtedy gdy człowiek zawsze w niego wierzy, mimo wszelkich nieszczęść i niepowodzeń jest razem z nim i modli się do niego.Przykładem jest Hiob który stracił wszystko ale nadal wierzył za co Bóg obdarował go jeszcze wspanialszym bogactwem jakim miał.

Pozdrawiam: Da3mian1993
16 4 16