Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T09:39:43+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) Ba -2e⁻------>Ba²⁺
b) Br +1e⁻------->Br⁻
c) K - 1e⁻-------->K⁺
2 3 2
2010-03-17T10:22:35+01:00
A) Ba - 2e -->Ba²⁺
b) Br + 1e -->Br⁻
c) K - 1e --> K [ na górze plus]

[przy elektronach na górze powinien być minus]

1 5 1