Proszę przetłumaczyć

you love me
My friends say I'm a fool to think
that you're the one for me
I guess I'm just a sucker for love
'Cuz honestly the truth is that
you know I'm never leavin'
'Cuz you're my angel sent from above

Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I'll put nothin above ya. above ya

Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me

Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you (love me)

People try to tell me
but I still refuse to listen
Cuz they don't get to spend time with you
A minute with you is worth more than
a thousand days without your love, oh your love

My heart is blind but I don't care
'Cuz when I'm with you everything has disappeared
And every time I hold you near
I never wanna let you go, oh

2

Odpowiedzi

2010-03-17T10:17:47+01:00

kochasz mnie
Moi przyjaciele mówią, że jestem głupcem by pomyśleć
że jesteś dla mnie
Domyślam się, że jestem tylko przyssawką za nic
' Cuz uczciwie prawda jest ta
wiesz, że nie jestem nigdy leavin'
' Cuz jesteś moim aniołem wysłanym z góry

Dziecko, które możesz nie zrobić żadnemu niewłaściwemu
Moje pieniądze są twoje
Daj ciebie niewiele więcej, ponieważ kocham ya, ya miłości
Z mną, dziewczyną, wiesz gdzie należysz
Tylko pozostań dobrze tutaj
Obiecuję mojemu drogiemu, że położę nothin ponad ya. ponad ya

Kochaj mnie, Kochaj mnie
Powiedz, że kochasz mnie
Oszukaj mnie, Oszukaj mnie
Och jak robisz mnie

Pocałuj mnie, Pocałuj mnie
Powiedz, że chybiasz mnie
Powiedz mi co ja wanna słyszy
Powiedz mi ciebie (miłość mnie)

Ludzie próbują powiedzieć mi
ale nadal odmawiam słuchać
Cuz którego oni nie dostają spędzić czas z tobą
Minuta z tobą jest warta więcej niż
tysiąc dni bez miłości, och twoje miłości

Moje serce jest ślepe ale mnie nie obchodzą mnie nie obchodzą
"Cuz I kiedy jestem z wami wszystko znika
I za każdym razem noszę was wszystkich w pobliżu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T10:23:37+01:00
"Kochaj Mnie"

Moi przyjaciele mówią, że jestem za głupi myśląc, że
Jesteś dla mnie jedyna
Myślę, że jestem frajerem w miłości
Ponieważ prawda jest taka, że
ty wiesz, ja nigdy nie odejdę
Ponieważ jesteś moim aniołem zesłanym z niebios

Kochanie, nie jesteś w stanie zrobić tego źle
Moje pieniądze są twoimi
Dam ci trochę więcej, ponieważ kocham cię, kocham cię
Należysz do mnie
Tylko zostań tutaj
Obiecuję, moja droga, nikt nie jest ważniejszy niż ty, niż ty

Ref :
Kochaj mnie, kochaj mnie
Powiedz, że mnie kochasz
Oszukuj mnie, oszukuj mnie
Oh, wszystko zniosę

Całuj mnie, całuj mnie
Powiedz, że za mną tęsknisz
Powiedz, co chcę usłyszeć
Powiedz, że mnie kochasz

Ludzie próbują powiedzieć mi
Ale ja wciąż nie chcę ich słuchać
Ponieważ oni nie chcą, żebym spędzał z tobą czasu
Minuta z tobą jest warta więcej niż
tysiące dni bez twojej miłości, oh twojej miłości

Kochanie, nie jesteś w stanie zrobić tego źle
Moje pieniądze są twoimi
Dam ci trochę więcej, ponieważ kocham cię, kocham cię
Należysz do mnie
Tylko zostań tutaj
Obiecuję, moja droga, nikt nie jest ważniejszy niż ty, niż ty

Ref :
Kochaj mnie, kochaj mnie...

Moje serce jest ślepe, ale nie dbam o to
Ponieważ kiedy jestem z tobą wszystko znika
I za każdym razem trzymam cię blisko
Nigdy nie pozwolę ci odejść

Ref :
Kochaj mnie, kochaj mnie...