Mam na jutro przetlumaczyc tekst z niemieckiego na polski:

ich interessiere mich fur FuBball.
und du?Wofur interessierst du dich?
ich mag basketball.
und dein Bruder?
Er interessiert sich fur fuBball.
Genauso wie meine Schwestern.
Sie interessieren sich aber auch fur Musik.
ps.pomozcie z gory dziekuje:*pzdr

3

Odpowiedzi

2010-03-17T10:12:13+01:00
interesuje mnie foodboll. a ty zainteresujesz cię?ja lubie basketball a twój brat? On interesuje się fodboll. Tak samo jak moje siostry. Państwo interesują się ale też muzyka.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T10:14:33+01:00
Ja interesuję się piłką nożną.
a Ty? czym Ty się interesujesz?
Ja lubię koszykówkę.
a Twój brat?
On interesuje się piłką nożną,
Dokładnie tak , jak moje siostry,
One interesują się tym, ale też muzyką.
2010-03-17T10:15:56+01:00
Zainteresuję mnie fur FuBball. a cb? czym zainteresujesz się? moze basketball. a twój brat? On interesuje się fuBball. Tak samo jak moje siostry. one interesują się ale też fur muzyka.