Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T10:35:05+01:00
Dane:
88g CO₂
masa molowa = 44 g/mol
Szukane:
X-objętość-?
Rozwiązanie:
44 g - 22,4 dm³
88 g - x
x = 44,8 dm³
Odp: 88g CO₂ zajmuje 44,8 dm ³
2010-03-17T10:39:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MCO₂ = 44u
44g CO₂ ----------22,4dm³
88g CO₂ -----------xdm³
x=88*22,4/44
x=44,8dm³