Odpowiedzi

2010-03-17T11:23:42+01:00
A jakie są wymiary rzeczywiste lub na tej mapie bo do czegoś się trzeba odnieść???
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T11:31:09+01:00
Długość Jangcy: 6300km

skala:
1:50 000 000

znaczy to, że 1 cm na mapie to 50 000 000 cm w terenie.
50 000 000cm = 500km

długość Jangcy trzeba podzielić przez ten odcinek:
6300:500=12,6

znaczy to, że w terenie ta rzeka będzie miała długość 12,6 takich pięćsetkilometrowych odcinków, czyli 12,6cm na mapie. To jest właśnie odpowiedź. ;)