Odpowiedzi

2010-03-17T10:44:37+01:00
2x+6x-7≤0
2x+6x≤0+7
8x≤7 / 8
x≤0,875
12 1 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T10:50:23+01:00
X2-6x-7<0
musimy obliczyć deltę
delta=b2-4ac
delta= 36+4*4
delta=36+16
delta=52
pierw z delty=2 pierw z 13
x1=-b+pierw z delty/2a
x1=(6+2 pierw z13):2
x1=3+pierw z 13
x2=(6-2pierw z 13):2
x2=3-pierw z 13
nierówność spełniają liczby równe i mniejsze od 3-pierw z 13
32 1 32