Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T11:34:54+01:00
witaj!
Piszę ten list do Ciebie bo mam małą sprawę.Wiem, że przez ostatnie kilka dni jakoś nie układało nam się za bardzo i chciałbym to zmienić. Nadchodzą już święta, więc chciałbym zaprosić Cię na świąteczny obiad. Mam nadzieje że przyjedziesz. Zakupy już zrobione, szykuje się duża uczta dla całej rodziny i nie chciałbym żeby zabrakło Cię u mnie, a poza tym jesteś moim wujkiem i głupio bym się czuł gdybym Cię nie zaprosił. Zjedzie się cała rodzina i mam nadzieję że docenisz to i także przyjedziesz.
Pozdrawiam,Fred.
2 5 2
2010-03-17T12:07:43+01:00
Kochany wóju!
Wraz z żoną chciałbym Cię zaprosić na świąteczny obiad. Będziemy radzi jeżeli nas odwiedzisz. podczas obiadu będziemy śpiewać kolędy oraz wspominać stare dzieje. Mama była by zadowolona bardzo Cię kochała. Szkoda że nie widujemy się częściej dlatego zależy mi na spotkaniu z Tobą. Będziesz miał okazję poznać moją żonę bo nawet nie miałeś czasu sie z nią poznać. Jeszcze raz zapraszam Cie na świąteczny obiad.
Fred

(ps: sprawdź ortografie:})
4 5 4