Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T11:25:17+01:00
Składniki pogody
-ciśnienie
-wiatr
-zachmurzenie
-nasłonecznienie
-temperatura powietrza
-opady
51 4 51
2010-03-17T11:27:10+01:00
Składniki pogody myśle że to chodzi o opady, zachmurzenie, ciśnienie hydrostatyczne,nasłonecznienie, albedo( ilość promieni, która się odbija od powierzchni) temperatura, wiatr. Raczej na podstawie tych głównych czynników ustala się stan aktualny pogody:)
21 3 21