Odpowiedzi

2009-10-26T16:52:40+01:00
2009-10-26T16:53:32+01:00
Ponieważ jest bardzo krótki:)
ma mało rozbudowaną fabułe, którą w sumie nie wiem czy nawet posiada:P:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:54:03+01:00
Gdyż posiada wszytskie jej cechy .

nowela – utwór niewielkich rozmiarów, pisany prozą, charakteryzujący się wyraźnie zarysowaną i sprawnie skrojoną akcją główną, mocno udramatyzowaną, która zmierza do punktu kulminacyjnego, a następnie do puenty. Fabuła noweli jest zazwyczaj jednowątkowa, pozbawiona epizodów pobocznych, rozbudowanych opisów przyrody oraz szczegółowej charakterystyki postaci.