Na podstawie lektóry "ania z zielonego wzgórza" odpowiedz na pytania
1.Jaką decyzję podjeła Maryla kiedy zobaczyła ,że zamiast chłopca zjawiła się dziewczynka?
2.W jakim celu chciała przygarną dziecko z sierocinca ?
3.Jak zareagował Mateusz o decyzji Maryli ?
4.Jakie wydarzenie sprawiły ,że Maryla zmieniła decyzję?Kto lub co miało na to wpływ?
5.Kiedy, w jakim momencie okazało się ,że Ania i Maryla stanowią rodzinę?

Proszę o odpowiedz na podstawie książki a nie z internet.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T12:04:42+01:00
1. Maryla chciała odesłać Anię do sierocińca.
2.Maryla chciała przygarnąć dziecko żeby pomóc Mateuszowi pomagać w pracy.
3. Mateusz się przestraszył żeby odwieść Anię.
4. Maryla zmieniła decyzję ponieważ chciała ją wychować.
5. W ostatnim rozdziale.


Nie czytałeś książki? Banalne...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T12:06:26+01:00
1.Chciała odesłać Anię spowrotem.
2.Aby mogło jej pomagac w gospodarstwie.
3.Mateusz nie zgadzał sie z Marylą.
4.Jak zobaczyła dp kogo miała trafić Ania zmieniła zdanie i postanowiła pozostawic ją u siebie.
5.Gdy Ania miała wyjechac na studia.