Odpowiedzi

2010-03-17T12:17:50+01:00
To jest proste W załączniku masz jak to zrobić :P
Jeśli jest równoramienny i prostokątny to znaczy ze 2 boki maja taka sama długość a przeciwprostokątna ma długość a√2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T12:17:55+01:00
Podstawa 4 cm
dzielisz od wierzchołka i obliczasz wysokość

tg 45°=h/2
1=h/2
h=2

z Pitagorasa
c²=2²+2²
c²=4+4
c²=8
c=√8
c=2√2
Długość ramienia wynosi 2√2
1 5 1